Veel gestelde vragen over bestellingen
Wat is de beste hondenriem voor mijn hond?
Dit hangt af van uw specifieke toepassing. Voor lichtere honden kunt u kiezen voor een kleine hondenriem, terwijl voor zwaardere honden een grote hondenriem die meer kan hebben beter is.
Betaal ik ook verzendkosten
Bij bestellingen boven de € 150,- betaal je bij ons geen verzendkosten. Bij bestelling onder de € 150,- rekenen wij € 6,95 verzendkosten. Voor België bedragen de verzendkosten € 9,95.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen geplaatst na 17:00 worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Geplaatste bestelling op zaterdag en zondag worden op maandag verwerkt en verstuurd.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra wij jouw bestelling hebben meegegeven aan PostNL ontvang je nadat het verwerkt en gescand is van hun een verzendmail met de track & trace code.
Er ontbreekt iets in mijn bestelling, wat nu?
Neem dan contact met ons op en helpen wij je graag verder!
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Je mag ons een e-mail sturen met een foto van de verpakking en het factuur- bestelnummer. Wij zoeken dit graag voor je uit en komen dan met een oplossing bij je terug.
Hoe weet ik of mijn bestelling al is verzonden?
Wanneer jouw bestelling verwerkt is in ons magazijn ontvang je van ons een bericht per mail.
Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
Neem dan contact met ons op en helpen wij je graag verder!
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Zodra wij jouw bestelling ontvangen hebben ontvang je van ons een bevestigings mail.
Let op: Het kan zijn dat de orderbevestiging terecht komt in je ongewenste map. Wanneer die daar ook niet in zit, kun je uiteraard contact met ons opnemen!
Dan kijken wij of de bestelling goed is doorgekomen of dat er wellicht een type fout is gemaakt in het emailadres.
Ik heb nog geen bevestiging met Track & Trace code ontvangen
De track & trace code ontvang je in een verzendmail van PostNL zodra je bestelling gescand is. Wanneer je deze nog niet ontvangen hebt, kan het dus zijn dat ze nog bezig zijn met het verwerken van je bestelling. Wanneer je na 17:00 uur besteld, zal je pakket de volgende dag pas verzonden worden.
Heeft u nog vragen of heeft u hulp nodig bij het kiezen van de juiste katrol? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!